Sari la conținut

POLITICA DE RETUR

Conform dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă.  Costurile cu returul acestuia vor fi suportate de catre client. In acest interval, clientul trebuie sa anunte in scris comerciantul de intentia sa, iar produsul poate fi returnat doar daca este in aceeasi stare in care a fost livrat.

Ne rezervam dreptul de a refuza produsul la primire, in cazul in care acesta a fost folosit.

Potrivit Ordonantei de urgenta nr 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, 

Art 13 (1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

(2) Profesionistul rambursează sumele menţionate la alin. (1) intr-un cont bancar pus la dispoziție de consumator, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

(3) Fără a aduce atingere alin. (1), profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.

(4) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Obligaţiile consumatorului 

Art 14. (1) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

(2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe e-mail la adresa comenzi@autofx.ro sau la numărul de telefon 0764.61.81.81.